PIAF 2014 – vizuální styl vychází z origami

V květnu proběhl další ročník velkého festivalu o reklamě Prague International Advertising Festival – PIAF. PIAF mění svou komunikaci (rozuměj vzhled) pravidelně každý rok. Podoba letošního ročníku je dílem agentury Nydrle ze skupiny Kindred Group. Kreativa vznikla pod vedením kreativního ředitele Kindred Group Josepha Aliho Tehraniana.

Tématem letošního vizuálního stylu je origami a to hned v několika podobách – holub, vrabec, orel a páv. Tito ptáci reprezentují marketéra (klienta), strategického plánovače a kreativce a jejich různé pohledy na kampaně. Skupina origami ptáků společně představuje porotu PIAFu, v níž zasedají vedle kreativců také zástupci dalších reklamních profesí.

Dobře si prohlédněte obrázek všech čtyř ptáků. Poznáte, co je to za modely a kdo je jejich autorem?

This entry was posted in Novinky. Bookmark the permalink.

Napsat komentář